Saturday 28 December 2013

Akhirnya kau pergi jua :'(

Assalamualaikum, what can i do... perancangan Allah lebih dasyat aku hanya manusia biasa yang tahu merancang tapi Allah yang menentukan :') NSY tinggalkan Bob..Bob baru balik dari bercuti and Bob belikan dia keychain love nak bagi dekat dia..tapi ini yang Bob dapat :( dia tinggalkan Bob macam tu je.. Bob pernah cakap dulu kalau dia pergi dari hidup Bob.. yang Bob mampu buat hanyalah berdoa pada Allah agar dia bahagia..perasaan ni hanya Allah ja yang tahu :'( Bob tak boleh give up Bob kena move on yupppp betul cakap orang "SETIA ITU MENYAKITKAN" so from now on no more setia, cinta itu tidak bermakna lagi bagi Bob..Dear NSY aku sayang kau sangat-sangat hanya kau sorang dalam hati aku tapi apa kan daya kau pergi jua meninggalkan aku tersiksa menanggung cinta kita :') cinta kita terputus di tengah jalan apabila cinta didusta ... aku harap kau bahagia tanpa aku di sisi kau hingga akhir hayat kau dan aku doakan kau berjaya dalam hidup kau .. farewell NSY :'( bukan ini yang ku mahukan percayalah... </3 sakit sangatttt :')

SETIA??!!!! ewwww ape tu mcm tak best je :') 
Assalamualaikum :) semoga kita bertemu lagi insha'Allah..

INI KEYCHAIN YANG BOB BELI TU :'(

No comments:

Post a Comment