Saturday 5 October 2013

Semoga Kau Bahagia

Assalamualaikum..hey korang semua apa khabar sihat?? dah agak mesti sihat kan..well Bob nak citer sikit ni..ex Bob suruh Bob gi mampus :( macam mane ni . . dia terasa dengan blog yang Bob update ni . . tapi memang patutlah dia terasa pun sebab memang untuk dia :* kan3. . nak tanye pendapat korang lah kan..ermm girl bila marah dorang maksudkan betul-betul ape yang dorang cakap tu or just nak lepas geram?? tak patut sungguhla dia suruh Bob gi mampus macam tu je. . nampak sangat dia tak sayang Bob dah. . ye lah kan.. Bob ni je yang terhegeh-hegeh dekat dia. . CINTA tak boleh dipaksa betul lah. . tapi satu je saya nak bagitahu at awk Ajal maut di tangan tuhan :( nak suruh saya mampus awak lah datang bunuh saya... ok awak??? tak suka blog ni janganlah baca :'( saya tak nak stop . . tapi saya janji dengan diri saya lepas je update ni.. blog saya yang saya update seterusnya tak akan ada kaitan dengan awak whatsoever. . saya bukan mengata dekat awak . . tapi ini luahan hati saya . . tak dak niat pun nak kata kat awak or bagi awak sakit hati bila baca blog ni. . dengan itu saya ucapkan terima kasih banyak-banyak atas compliment awak "GMAMPUS" tu . . mulut orang kita tak boleh control yang penting kita kata alhamdulillah pun dah cukup. . yang terakhir :( . . ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment