Sunday 29 September 2013

Sayang Itu Dulu


Assalamualaikum bertemu kembali dalam kisah hidup bob ni.. sorry bob busy sikit dngn persiapan untuk spm and all

Bob nak citer sikit..bob tak faham dengan dia..dia suruh bob lupakan dia fikirkan masa depan bob..bila bob dah lupakan dia..dia perli-perli bob pulak dalam twitter..nak kata..kata depan-depan right guys?? dia ckp "Mula-ii ckp sayang then melayang-layang. Siap update blog bagai, penuh ayat pasrah. Last-ii, aku tengok kau dah ada girl lain. Good job syg." ... apa kehenyeee..kau yang nak aku lupakan kau..kau nak focus spm la..siap kawan kau tolong bagitahu on ur behalf "jangan ganggu dia..dia kena ikut kehendak keluarga" aku pown tak cakap banyak dah..aku tak ganggu kau dah pastu tetibe kau send mesej malam bile tah "Rindu hadir di saat berjauhan. Cinta utuh disaat kita saling mempercayai antara satu sama lain. Kebahagian terasa apabila selalu bersama. Kesetiaan tidak akan hilang apabila sifat sabar dipupuk dalam diri seseorang itu dan saling memohon keredhaan Allah s.w.t" dah lame kite tak mesej nape tetibe kau hantar ayat macam tu..betul cakap kawan aku..kau cari aku bila kau perlu je bila kau tak perlu kau buat endah tak endah je...ya aku mengaku memang aku sayang kau , memang aku cinta kau , memang aku kasih dan rindu kau, tapi itu semua sia-sia sahaja disebabkan perangai egois kau yang tinggi tu..sedangkan aku lelaki tak ego tinggi macam kau..memang aku tergila-gila kan kau tapi kau buat tak tahu je..aku rase tidak dihargai..so aku decide to moved on with my own life , kau haluan kau aku haluan aku..MAAFKAN AKU SAYANG, CINTA AKU YANG DIBERIKAN KEPADA KAU DIPERSIAKAN BEGITU SAHAJA..ASSALAMUALAIKUM SEMOGA BERTEMU LAGI ...PEACE (Y) :D

No comments:

Post a Comment